کدام نوع فونداسیون بهتر است: فونداسیون گیاهی، آب، کرم یا پودر؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 18 شهريور 1402
بازدید : 2440
نویسنده : سئوکار


انتخاب نوع کرم پودر بسیار مشکل است. زیرا در هنگام خرید باید رنگ، نوع محصول، مات یا براق بودن و بسیاری موارد دیگر را بررسی کنیم. اکنون که به این صفحه هدایت شدید، دفعه بعد که فونداسیون را خریداری کردید، کمی وقت بگذارید و تصمیم آگاهانه تری بگیرید. در واقع، با صرف چند دقیقه در مورد انواع مختلف کرم پودرها، می توانید گزینه های خود را به مواردی که برای شما مناسب تر هستند محدود کنید.

البته حتما نام ضد آفتاب رنگی را شنیده اید. این نوع محصولات خاصیت کرم پودری دارند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب محافظت می کنند. اما در این متن به بررسی انواع کرم پودرهای موجود در بازار می پردازیم و با تفاوت های آنها آشنا می شویم.

انواع کرم پودر در بازار موجود است

کرم پودر چسبنده

فونداسیون پودری چسبناک جامد و مات است، بنابراین گرانول های رنگی بیشتری دارد و پوشش بهتری دارد. اگر کرم پودر مایع را دوست ندارید و می خواهید پوست خود را به خوبی بپوشانید، فونداسیون چوبی ایده آل شماست. خانم های پرمشغله از سهولت، قابلیت حمل و کارایی این محصول لذت می برند.

می توانید این کرم پودر را مستقیماً روی پوست خود بزنید و با برس یا اسفنج آن را صاف کنید. کرم پودر خمیری به دلیل خشکی برای پوست های معمولی و چرب مفید است. با این حال، می تواند پوست بسیار خشک را تحریک کرده و آن را ناراحت کند.

کرم پودر مایع

این کرم پوست شما را به طرز شگفت انگیزی یکدست می کند. تقریباً برای هر نوع پوستی می توانید از این کرم پودر استفاده کنید. می توانید از کرم پودر مایع با برس یا اسفنج استفاده کنید و به راحتی روی پوست خود پخش کنید.

این نوع کرم پودر از نظر قوام، ماندگاری و سطح رطوبت متفاوت است. بنابراین گزینه های شما در این دسته گسترده تر است. همیشه قبل از استفاده از این نوع کرم پودر، پوست خود را آماده کرده اید.

کرم پودر

فونداسیون پودری گزینه خوبی برای پوست های چرب است.

کرم پودر شباهت بیشتری به سایر کرم پودرها دارد. به علاوه قدرت آن نسبت به سایر انواع کرم پودر کمتر است. از آنجایی که پوست شما در طول روز چربی تولید می کند، بهتر است پودر را بهبود بخشید. بنابراین، اگرچه این نوع محصولات انتخاب خوبی برای روشن شدن روشنی پوست های حساس هستند، اما ماندگاری زیادی ندارند.

همچنین فونداسیون پودری بر خطوط ریز و پوست خشک تاکید دارد، بنابراین اغلب توسط افرادی با پوست خشک و چروکیده استفاده می شود.

کرم پودر خامه ای

میزان آب این نوع کرم پودر نسبت به انواع دیگر بیشتر است. اگر می خواهید پوست خشک شما کمتر به چشم بیاید و کرم پودر روی پوست شما بماند، کرم انتخاب خوبی است.

این نوع کرم پودر به صورت پمپ، تیوب و بسته بندی در بازار موجود است. مانند فونداسیون مایع، کرم پودر را با برس یا اسفنج مخصوص بزنید. کرم ها از نظر قوام، ظاهر نهایی، ماندگاری و غیره با هم تفاوت دارند. اکنون، انجام تحقیقات کامل برای یافتن بهترین محصول برای شما مهم است.

چرا از کرم پودر استفاده کنیم؟

پودر پایه ای است که روی آن یک آرایش کامل ایجاد خواهید کرد. به طور دقیق تر، پودر نوعی محصول آرایشی است که روی صورت (و گاهی اوقات گردن، سینه و بدن) استفاده می شود تا پوست را یکدست کند.

همانطور که خواندید این محصول از نظر بافت، رنگ و قوام طیف وسیعی دارد. بنابراین، برای پیدا کردن بهترین نوع فونداسیون برای خود، مهم است که تفاوت های آنها را درک کنید.

برای انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست خود این سه مرحله را دنبال کنید

برای انتخاب بهترین نوع کرم پودر، دانستن تفاوت انواع آن بسیار مهم است.

مرحله 1: میزان پوشش مورد نظر خود را تعیین کنید

اولین هدف از استفاده از کرم پودر، پوشاندن پوست است. این مزیت به میزان رنگدانه موجود در کرم پودر بستگی دارد. فرمول هایی که از رنگدانه بیشتری استفاده می کنند، پوشش کاملی به شما می دهند، در حالی که فرمول هایی با رنگدانه کمتر، پوشش کم تا متوسط ​​را به شما می دهند.

اگر تا به حال از فونداسیون استفاده نکرده اید، فونداسیون سبک برای شروع بسیار مناسب است. به طور کلی، کار با پوشش سبک تر برای مبتدیان آسان تر است. بسته به فرمول، کرم پودر با پوششی سبک یا متوسط ​​جلوه ای طبیعی به پوست می دهد.

این نوع آرایش برای استفاده روزمره و حتی برای موقعیت های خاص عالی است. اگر زیرسازی روشنی دارید، می توانید از کرم پودر بیشتری برای پوشش بیشتر پوست خود استفاده کنید. اگر از یک فونداسیون با پوشش کم تا متوسط ​​راحت استفاده می کنید، می توانید به سراغ یک فونداسیون با پوشش کامل بروید.

پوشش کامل انتخاب درستی است:

اگر مشکلات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره) یا اسکار دارید.

اگه میخوای ازت عکس بگیری

اگر می خواهید ظاهری دراماتیک داشته باشید.

استفاده از هر نوع کرم پودر با پوشش کامل سخت تر است. زیرا اشتباه استفاده از آن بیشتر به چشم می خورد. با این حال، اگر پوست شما خواهان پوشش بیشتری است، باید از استفاده از این نوع کرم خودداری کنید.

مرحله دوم: نوع کرم پودر را انتخاب کنید

مرحله دوم انتخاب نوع کرم پودر است. کرم پودرها معمولاً به صورت استیک، مایع، کرم و پودر هستند. همانطور که خواندید، هر یک از این موارد از نظر پوشش و قدرت متفاوت است. به طور کلی، نسخه های مایع کرم، استیک و پودری از پوشش کم تا کامل متغیر است.

در مقابل، فونداسیون های پودری به ندرت پوست را به طور کامل می پوشانند و باید در طول روز دوباره استفاده کنید.

مرحله 3: ظاهر نهایی خود را انتخاب کنید

آخرین مرحله در ایجاد پایه چرم، شکل نهایی آن است. کرم پودر در رنگ های مات، براق، براق، طبیعی و غیره عرضه می شود. کرم پودر روشن حاوی رنگ های بازتابنده و درخشان است. با استفاده از این کرم ها پوست مرطوب و درخشان می شود. این کرم پودرها برای افرادی که می خواهند پوست کدر خود را سالم و جوان نشان دهند ایده آل است.

فونداسیون هایی که به پوست درخشندگی طبیعی می بخشند، اغلب به عنوان "طبیعی" یا "مات" (بدون درخشش) توصیف می شوند. این روغن حاوی میکا یا سایر مواد جذب کننده نور نیست. پایه مات یا طبیعی شبیه چرم واقعی است. بنابراین برای پوست های چرب یا مختلط مفید است.

هنگامی که در مورد پوشش، نوع و ظاهر نهایی تصمیم گرفتید، می توانید فونداسیون مناسب را انتخاب کنید. اگر به نکات بیشتری در مورد انواع کرم پودر نیاز دارید در قسمت نظرات در خدمت شما هستیم. سوال بپرسید و ما به آنها پاسخ خواهیم داد.

برداشت شده از: https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-خارجی/

]




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرچ رنک و آدرس search-rank.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com